9 lipca 2017

HISTORYCZNA ZMIANA WARTY 09.07.2017


 W każdą pierwszą niedzięlę miesiąca Garnizon Gdańsk organizuje Historyczną Zmianę Warty.W każdą pierwszą niedzielę miesiąca tam jestem. A raczej staram się być.

  Shame on me numer 546575265767. Byłam w cywilu, znowu. Zazwyczaj nie chce się przebierć na zmianę warty, ale prawie zawsze moja skromna osoba tam jest. Przynajmniej mogłam się pochwalić moją nową kozulką z AC/DC. Zamiast tego robiłam za fotoreportera. Pogoda była bardzo ładna, co sprzyjało dobrym zdjęciom.

  Dopiero uczę się w udawaniu fotografa, więc proszę o wyrozumiałość. Zdjęcia wykonuje SONY a5000 i jak na razie jestem z niego zadowolona. Tak wracajc do tematu, nie będę zasypywać tutaj milionami fotek, dlatego zapraszam na mój FP gdzie znajdziecie ich więcej☺




1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Do Gdańska to mam bardzo daleko :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!