4 czerwca 2017

HISTORYCZNA ZMIANA WARTY 04.06.2017

    Historyczna Zmiana Warty, jak w każdą pierwszą niedzielę miesiąca. Niestety w tym miesiącu jakim jest czerwiec (sama musiałam się upewnić) pogoda Nas nie zaszczyciła nawet jednym promieniem słońca. Cały czas padało, a w drodze powrotnej zaliczyłam prysznic. Mówiłam, że trzeba zabrać szampon! (Czasem nie wierzę w to, jak bardzo jestem zabawna)


  Ponownie, shame on me, przyszłam w XXI wieku. Gdy tak siedziałam jescze w domu stwierdziłam że pogoda za oknem nie zachwyca, stąd moja decyzja (ale miałam dobre zamiary!) Któregoś miesiąca wreszcie się uda, w końcu muszę ubrać i pochwalić się nowo uszytym gorsetem. Jest taki wspaniały, piekny i w ogóle wow, ale to już w innym poście.

  Prezentuję tutaj parę moich zdjęc z tego pięknego dnia, a resztę można znaleźć na moim FP na portalu Facebook na którego serdecznie zapraszam! ☺






1 komentarz:

  1. Ale to musiało być fajne, świetne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!