3 maja 2017

HISTORYCZNA ZMIANA WARTY

  W każdą pierwszą niedzięlę miesiąca Garnizon Gdańsk organizuje Historyczną Zmianę Warty. W tym miesiącu wypada ona w środę, jako, że jest symboliczny dzień, Konstytucja 3 maja. Oprócz zmiany warty, musztry, pokazu broni i mody XVIII wieku, został na schodach Dworu Artusa odczytany tekst przysięgi mieszczan gdańskich siegający XVII wieku.

  Shame on me. Byłam w cywilu. A i tak nie wiedzieć czemu wszyscy mi mówili, że ładnie jestem ubrana - widać wyglądanie jak menel jest teraz bardzo modne 😜 Zamiast tego robiłam za fotoreportera. Pogoda była bardzo ładna, co sprzyjało dobrym zdjęciom.

  Dopiero uczę się w udawaniu fotografa, więc proszę o wyrozumiałość. Moj pierwszy aparat dostałam na urodziny, 13 istopada, więc nie ma jeszcze nawet pół roku. Zdjęcia wykonuje SONY a5000 i jak na razie jestem z niego zadowolona. Tak wracajc do tematu, nie będę zasypywać tutaj milionami fotek, dlatego zapraszam na mój FP gdzie znajdziecie ich więcej☺









6 komentarzy:

  1. Jjeku masz taki śliczny wygląd bloga, aż wychodzić się z tej strony nie chce.
    W Gdańsku nigdy nie byłam.

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o witam w końcu ktoś z 3miasta haha
    Ciekawe ujęcia! Taka rada, jak chcesz się dokształcać w fotografii, to bierz aparat wszędzie. Rób zdjęcia wszystkiemu. Wybierz się na spacer i ujmij park na zdjęciach, zabierz znajomych i porób im zdjęć. Pokombinuj z różnymi opcjami aparatu, po prostu się baw. Taka praktyka na pewno wyjdzie tylko z korzyścią.
    pozdrowionka!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Mało jest ogólnie blogerów z 3miasta nie wiem czemu XD

      Usuń
  3. To musiało genialnie wyglądać ;D
    Mieszam w okolicach Gdańska, ale nigdy nie widziałam zmiany warty, żałuję.
    Co do zdjęć, praktyka czyni mistrza :)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!