3 kwietnia 2017

KONKURS "KUBA I PRZYJACIELE"

  Dzisiejszy post różniący się lub wyróżniający się (niepotrzebne proszę skreślić) post. Wpis ten jest poświęcony konkursowi o pasjach i zainteresowaniach, w którym biorę udział! A tak serio to wstawiam ten filmik by żebrać głosy! Nie ma to jak szczerość 😂 Jestem  pewna, że siła internetu jest wielka, w takim razie serdecznie zapraszam do głosowania na moją skromną osobę i moją jakże ciekawą pasję jaką jest rekonstrukcja historyczna!


A o to link do konkursu i mojej prezentacji:


  Chciałabym pokazać moją pasję, którą jest rekonstrukcja historyczna XVIII wieku! Moją przygodę z nią zaczęłam w wieku 3 lat, kiedy to jako mała dziewczynka chciałam zobaczyć Napoleona ☺ Nigdy mi się to nie udało, jednak w świecie reko jestem aż po dziś dzień. Oprócz niej dużo szyję, maszynowo jak i ręcznie. Wszystkie inspirację czerpię z wykrojów i rycin z tego okresu. Moim marzeniem jest zoorganizować wielki bal w stylu XVIII wieku!

  Z góry bardzo dziękuje za wszystkie oddane na mnie głosy! ☺

20 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawą pasję. Sama poniekąd interesuję się historią (konkretnie - historią sztuki i ubioru), dlatego też zagłosowałam :)
    Obserwuję i jeśli masz ochotę, zapraszam do zaobserwowania mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. spełnienia marzeń i wytrwałości :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pasja, życzę powodzenia w konkursie i wygranej!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa pasja! Super blog!
    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam do mnie; https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa pasja i taka można powiedzieć, ze rzadko spotykana. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałam wziąć udział, ale czytając regulamin dowiedziałam się, że niestety jestem już troszkę za stara:D powodzenia, trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, please follow me too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę super, że masz taką pasję! Życzę powodzenia i wygranej w konkursie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam, życzę powodzenia kochana :*
    +obserwuję, buziaki
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cool post, Darling!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w konkursie! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoooo ale super *O*
    Oddałam głos!!!

    Obserwuje, może być ciekawie :3
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa pasja :) Oczywiście zagłosowałam :*
    Obserwuje kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasję trzeba rozwijać i wspierać, mój głos oddany na Ciebie :D

    A ja zapraszam do siebie na nowy post, każdy zostawiony ślad po sobie na moim blogu i social mediach jest motywacją do działania :)

    https://anonastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł :) super ze chcesz się rozwijać :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo oryginalną pasje, nigdy o czymś takim nie słyszałam! Filmik wyszedł świetnie, więc oczywiście oddałam na Ciebie głos, życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. zagłosowane- powodzenia zycze! nietypowa pasja w tych czasach, ja np jedyna historie jaka jakos zniose to okres pierwszej i drugiej wojny swiatowej :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już <3
    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤
    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzemia!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!