1 stycznia 2017

NOWY ROK - NOWY BLOG!


  Nowy rok oznacza nowy blog! A dokładnie jego nowy wygląd i dodanie do niego nowych gadżetów. Od czasu założenia w marcu (teraz można już powiedzieć w poprzednim roku ) czułam że coś w nim jest nie tak. Cały czas czułam niedosyt. Nie chciałam mieć typowego bloga jak wszyscy, jednak chciałam, żeby to był mój kąt, w którym wszystko jest zrobione pzeze mnie, takie oryginalne. Tak właśnie zaczęła się moja historia z kodami CSS i HTML, zerwanymi nocami i nadrobienia wyrzuconej łaciny przez całe moje życie 😄

 CO SIĘ ZMIENIŁO NA BLOGU?
  W sumie to niewiele rzeczy, a dokładnie cztery. No dobra, trochę tego jest :D. Jedna rzecz dotyczy wyglądu wizulnego, jedna nowej strony na FB, a ostatnie dwa to zwykłe gadżety. Jednak są to gadżety bardzo przydatne i chyba każdy powinien je mieć u siebie! Teraz w sumie zastanawiam się, jak mogłam bez nich wcześniej normalnie funkcjonować 😄

  SOCIAL MEDIA
  Najważniejsze co dodałam do bloga to ikonki social media, albo jak inni wolą ikonki społecznościowe. Czytelnicy mają przez to dobry kontakt z autorem bloga oraz jest to świetny sposób do zareklamowania się. No wiecie, ktoś wchodzi na bloga, patrzy na te ikonki i myśli sobie "Wow! Jaki ten ktoś jest popularny i fajny i w ogóle!" Tak, tak właśnie jest.

  FONT AWESOME
  Grafika, dokładnie ikonka zastępująca jakiś tekst. Nie tylko w poście, ale także w tytule gadżetu lub danego postu. U mnie są np. na stronach, gdzie obrazek domku oznacza stronę główną, a w prawym górnym rogu są social media. Dzięki temu oszczędzam miejsce na inne pierdoły, blog jest bardziej estetyczny (wielce w to wierze) oraz słodko wygląda 😄

  PROFIL AUTORKI NA FB
  Teraz będzie do mnie bezpośredni kontakt na FB! 😄 Teraz prócz drogą mailową można się ze mną kontaktować przez feacebooka, co myślę ułatwia sprawę. Można spokojnie zadawać mi pytania i propozycje (może jakiejś współpracy?) albo tak po prostu sobie pogadać 😄 Zaznaczam jednak, że nie siedzę na internecie 24 godziny na dobę, więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli nie odpowiem w tej samej godzinie lub tego samego dnia.

  WYGLĄD WIZUALNY
  Kolor tła, czcionka, kolor czcionki, gadzęty i karty w innym miejscu na blogu. Zmiany nię są jakieś wielkie, ale zawsze to coś! Mam nadzieję, że taki układ będzie lepszy i bardziej przejrzysty dla czytelników. A jak Wy uważacie? Wolicie ten nowy czy stary wygląd?

24 komentarze:

  1. Zmiana zdecydowanie na plus :) Bardzo mi się podoba, jest przejrzyście - fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne zmiany :). Szczęśliwego Nowego Roku i powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podjęcia zmian i tego, że dałaś rady :) Ja próbowałam trochę ogarnąć te kody, bo chciałam mieć taki wygląd bloga jaki sobie wymyśliłam, ale nie do końca dałam rady. Niektóre rzeczy sobie po prostu odpuściłam i zrobiłam coś co jakoś ogarnęłam^^ Ten wygląd podoba mi się ;) wydaje mi się być taki przyjemny i ciepły. Jest po prostu miły dla oka. Bardzo spodobał mi się nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie łatwe jak się wydaje! :p
      Bardzo się cieszę! :)

      Usuń
  4. Bezpośredni kontakt to super pomysł i na pewno dla wielu osób okaże się przydatny. Fajnie, że chcesz zmienić swojego bloga na lepsze, takie zmiany są najbardziej na plus :) Także, powodzenia w postanowieniach!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Samych pomyślności w Nowym Roku! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd bloga mnie zawstydził. I Ty zrobiłaś to wszystko sama? Bawiłaś się w te kody? Ja nie potrafię tego ogarnąć, więc wielkie gratulacje ode mnie. Wszystko świetnie ze sobą wygląda. :)
    Oby ten rok był dla Ciebie pełen energii i radości :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobiłam to wszystko sama, patrząc na inne blogi i toturiale. Niestety bawiłam się w te kody, oj niestety :P Ae było warto!
      Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Tobie również Wszystkiego najlepszego w tym nowym roku!

      Usuń
  7. Ślicznie, wydaje się przyjemniej. Tak trzymać!
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No no , wygląd cudowny . Bardzo przejrzyście i fajnie.
    Wow zatkało mnie kiedy dowiedziałam się , że sama to robiłaś .
    WOW ! , cudo , aj te kody dla mnie nadal to czarna magia.
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z Ciebie dumna, że sobie tak ładnie poradziłaś z tym blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny design :)
    Ja również uwielbiam zmiany, tym bardziej tew nowym roku, gdyż mnie motywują! Ja niestety nie mam takich zdolności, jednak postaram się wykonać nowy wygląd w jak najszybszym czasie :)
    Pozdrawiam !
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wygląd bloga! A ja akurat lubię się bawić kodami haha.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak wyglądał wcześniej wygląd bloga, ale teraz jest magicznie *=* Też ostatnio zmieniłam wygląd bloga [albo pobiłam się trochę kodami] ;)
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląd bloga! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się aktualny wygląd bloga, widzę, że zmiany na lepsze :D
    Pozdrawiam :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!