1 marca 2016

WITAJ DROGI WĘDROWCZE!

  Witaj wędrowcze, cieszę się ogromnie, że tu jesteś! Jako, iż jesteś pierwszy raz na moim blogu, na moim pierwszym wpisie (Niestety nie mogę napisać, że na pierwszym moim blogu), dostajesz odznakę pusheena!                                

 No dobra, musisz sobie ją wyobrazić, a dokładnie moment w którym wychodzę z Twojego komputera i podaję Ci ją. Wracając do bloga, będę zamieszczć tu przemyślenia, recenzje na temat filmów jak i książek, DIY, reko pierdoły i dużo kotów!  Zastanawiasz się pewnie teraz mój drogi wędrowcze, po co ja założyłam ten blog? Odpowiedź jest bardzo prosta, otóż z nudów! Zainspirowała mnie do pisania przyjaciółka, a dokładnie jej blog! O to link do jej bloga. Wiem, że mnie zamorduje za to, ale żyje się raz i muszę to wykorzystać! Zapraszam w takim razie ponownie już niedługo ♥

4 komentarze:

  1. Czy mogłabyś jeszcze raz podać link do bloga przyjaciółki? ;) Z chęcią zobaczę co tworzy! :*


    http://black-fashion-blog-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że masz tak bardzo zróżnicowane tematy na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!